Toegang tot vijf eerdere versies

Vanaf 2 november 2020 is het mogelijk om met een Autodesk subscription of maintenance plan te werken met de nieuwste release en vijf eerdere versies.

Dit maakt het voor teams makkelijker om samen te werken aan een project in een bepaalde versie gedurende het volledige project. Technische ondersteuning vanuit Autodesk is er alleen voor de huidige versie en drie eerdere versies.

Hoe krijgt u toegang tot eerdere versies van uw product?
Momenteel heeft u toegang tot de nieuwste versie en drie eerdere versies binnen uw Autodesk Account. Een instructievideo: toegang Autodesk versies. Als de versie die u zoekt niet in het Autodek Account te vinden is, gebruik dan de Autodesk Virtual Agent (AVA) om (in de meeste gevallen) toegang te krijgen tot vijf eerdere versies: AVA.

toegang 5 versies terug 1

toegang 5 versies terug 2

Toegang na inruil multi-user subscription
Alle Autodesk klanten krijgen nu toegang tot maximaal vijf eerdere versies, inclusief klanten die hun multi-user subscription of maintenance plan voor een named user subscription inruilen. Na de inruil krijgt u toegang tot maximaal vijf eerdere versies en de nieuwste versie van uw product.

Als bijvoorbeeld een Revit met een maintenance plan wordt ingeruild, bevat de nieuwe named user subscription nu Revit 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 en 2016. Neem na het inruilen contact op via AVA om te zien tot welke downloads u precies toegang heeft.

Neem voor meer informatie contact met ons op: 020 - 314 44 10 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

zoekfunctie

Privacy- en Cookiebeleid